Tjobre! ;)♥

Tjobre, tjobre eller vad man säger.. xD Jag kom ju på att jag inte berättade om dagens shopping igår (OMG!!) haha nää, men ni kanske ville veta :)

Kristen zip jeans,499,Gina tricot (Med kedja som typ inte syns på bilden:S)

ADIDAS LOGO FIREBIRD BRIGHT PINK
Den här ska jag köpa idag, men tänk er då att det vita och rosa byter plats, för så ska den se ut. Det var i alla fall nersänkt pris till 399 från 699 så det är väl bäst att passa på :P Finns på stadium, Adidas. ♥
http://www.stadium.se/varumarken/adidas-originals/klader/084169/adidas-logo-firebird




Sen var det en topp från JC också (STORT minus för att den inte fanns på nätet) Det i alla fall en magtröja ;D


Ha det suuuuper nu!!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa, man blir ju det :D ♥♥



nej jag vene alls, du då?<3

2011-02-26 @ 09:36:53
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0