Nu blir jag seriös.. -.-

Dagens fråga:
Varför kopierar du inlägg från andra hemsidor?
Har sett flera inlägg som är exakt lika dana som några från blabla och så var det ju nåra som såg ut som dom från blabla
Svar:
För det första: Haha så jäkla fegt att vara anonym :D Och för det andra så är det ENBART tävlingar och trender som jag har kopierat, OCH JAG KOPIERAR ENDAST BILDER OCH INFORMATION OM TÄVLINGEN!!!!!! Om du inte läser min blogg ORDENTLIGT så varför kommentera? -.- dessutom är jag hundra på att alla kommentar som det stått liknande på är en FEG person! Alltså en person som skriver ALLA sådanna kommentarer!!! Och sen en sak till jag skriver ju: källa: bla bla bla bla, på alla inlägg -.- DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!! nu slutar alla skicka in kommentarer som INTE stämmer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0