Jag tävlar hos Underbaraste Kajsa ♥

Hejsan gullisar!
Ville bara säga att jag är med och tävlar om en vit iPhone 4 hos Kajsa Nihlen ♥ (länk)
Ni måste bara kika in den här tjejens blogg! Grymt bra!! Världens bästa bloggare i världen, och när du ser det här Kajsa, DU är bara BÄÄST ♥
PUSSAR OCH KRAMAR

15 shorts ♥

Jag tycker att alla var snygga, haha, modefreak som jag är ;) ♥

Omröstningen Vilka var snyggast? ? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa en egen folkomröstning!


Sweet dreams? ♥

Godmorgon! Besökar rekord igår, såå glad ♥

Vad har ni för planer för idag? Jag ska nog bara ta en snabb promenad till Haninge Centrum för lite lunch med familjen. Inte riktig sommar värme tyvär idag i Stockholm, annars så skulle det nog vart heldag på stranden  ♥ Men, men...
Hittade en snygg Cardigan som jag ite skulle tacka nej till att ha på mig på en sen sommar kväll.
Kommer från Odd Molly och kostar 1 598 kr :)
Ha det bäst och titta på min facebook sida, som jag skapade nyss... http://www.facebook.com/pages/Nangas-Mode-bloggse/236570756360729?ref=ts ♥ KRAM (tipsa om min blogg förera vänner ;))

RSS 2.0