A C N E

Tror jag ska börja blogga igen :) Då blit ni glada va? :)
Btw, så hittade jag sjukt snygga saker på Acne!?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1. 7kt snygga skor som passar bra till allt! 3995 kr - Hero Chestnut
2. Jättesnygg kofta i en riktigt härlig färg! 1995 kr - Dove Double
3. Snygg tröja i svart som är helt perfekt att mixa & trixa med! 1595 kr - Miriam Silk
4. Varm. Skön. Snygg. Vad mer behöver en tröja egentligen? Ingenting! 2295 kr - Beryl Back
5. Snygga jeans i en härlig färg! Med tanke på de Acne jeans jag äger så är jeansen även väldigt sköna och lätta att röra sig i! Ett bra kap helt enkelt! :) 1295 kr - Flex Icon
6. Dessa snygga byxor är kort sagt riiiktigt fina! Och förutom det så har dem riktigt bra fickor och super bra passform! 7995 kr - Best Leather
7. SNYGG KJOL. PUNKT. 8995 kr - Romantic
8. Sjukt härlig klänning med ett häftigt mönster! 1395 kr - Nico F Stripe
9. Riktigt härlig skjorta i fin blå färg! Ett riktigt måste för Acne - älskarna! :) 1695 kr - Wave Denim
10. Min personliga favortit! Riktigt snygg bara helt enkeklt! Ser även väldigt sofitisikerad och varm ut. ME LIKE!  :)
1495 kr - Ruth Twisted

Hoppas ni hittade något snyggt babes! C YA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0