Test ♥

 

PERSONLIGT
01. vad heter du? Filippa
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Typ Chloe eller något...är ändå ganska nöjd med mitt namn :P
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Ebba eller Olga
04. vilket stjärntecken är du? Vädur
05. vilken årgång är du? 97
06. vart bor du? Stockholm
07. bott utomlands? Nepp
08. flyttat antal gånger? 2 gånger
09. vart skulle du vilja bo? Är nöjd med vart jag bor, men skulle varit coolt att bo i Dubai
10. vilken skolklass? 7.2
11. vad vill du bli när du blir äldre? Hmm...jobba med nånting inom mode tror jag. Vill iallafall bli rik och lite känd.
UTSEENDE
01. hur lång är du? 1.63
02. hur mycket väger du? Hej
03. hårfärg och frisyr? Långt lockigt tjockt brunt hår :P
04.ögonfärg? Grön/blå
05. mest nöjd med? Mina ögon tror jag och min coola käke! haha nee-mina ögon o mitt hår tror jag...
06. minst nöjd med? Vill inte skriva något, har ett löfte att sluta dra ner på mig själv 24/7 mahaha
07. skostorlek? 38/39
08. glasögon? Behöver
09. har du några piercingar/tatueringar? Öronen :P
FAVORITER
01. filmer? Marlie&me och Min låtsas fru...Transformers e ju också mysig!
02. låtar? Hmm....En del Lady Gaga & M.J. låtar
03. årstider? Sommar ofc!
04. mat/dryck? Kött och potatis eller mammas Tai wook
05. djur? Hund
06. färg? Svart
07. parfym? Kelly Kaleche från Hermes
09. ämne i skolan? Typ Idrott och Spanska
10. sysselsättning? Rita, kompisar, Tennis...fota e kul också :D
KLÄDER
01. vad använder du just nu för jacka? Olika
02. vad använder du just nu för skor? Olika
03. favoritfärg på kläder? Svart
04. favoritmaterial på kläder? Mahaha, vet inte
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Inget speciellt faktiskt, vill ha en del skor och så.
06. favoritaffärer? ABCD,Schuterman,Topshop, Zara,
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Ingen aning...
08. favoritmärke? Dsquared,Minimarket,Prada och typ alla märken verkar det som...? :P
09. vad har du för tröjstorlek? xs/34
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Nja, typ litet men man får ändå mycket plats
2. vilken färg på tapeterna? Har inte tapeter, har vita väggar
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt och lite oranget
4. vad vill du ändra där inne? Jo, vill fixa till det lite mer
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? Nope :)
b) video/dvd? Nope
c) dator? Ja
d) stereo? Hade :(
e) telefon? Mobil: ja Hemtelefon:nej
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? En skog
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover och surfar
8. favoritpryl i rummet? Min steghylla :)
A) Fyra jobb jag haft:
1. Elektriker
2. Rörmockare
3. Servitris
4. Livvakt
B) Fyra filmer jag kan se om och om igen: Vet typ inte...
1. Marley & Me
2. ?
3. ?
4. ?...Greace tittade jag ialllafall på varje dag när jag var liten, haha.
C) Fyra ställen jag bott på:
1. Venne
2. orkar
3. inte
4. tänka
D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. TOP MODEL! hahaha
2. SSSolsidan!
3. Sjukhus program e kul eller Glee
4. Typ humorprogram som Grotesco
E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Grankanaria
2. Egyptien
3. Gotland
4. DUBAI!
F) Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Facebook
2. Devote.se
3. Bloggar
4. You tube typ?
G) Fyra favorit-maträtter:
1. Mammas tahi wook
2. Potatis och KÖÖTT
3. Nk´s Specialwurst-Korv
4. En "mat paj" med melon o grönsaker
H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. På stranden
2. Hos Persson och grilla...saknar :P
3. I stan och glida runt med bilen mahaha, gjorde det igår med papi, as mysigt
4. Venne

 

 

PERSONLIGT

01. vad heter du? Eveline

02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ganska nöjd med mitt namn :) ♥

03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Om jag var en kille skulle jag heta Kristoffer eller Isak :D

04. vilket stjärntecken är du? Skorpion

05. vilken årgång är du? 99 ♥

06. vart bor du? Stockholm (i mitt hjäääärta)

07. bott utomlands? Skulle bott i Korea i 2 år men det blev aldrig av :(

08. flyttat antal gånger? 1 gång ^^ Vi är super nöjda med var vi bor :) ♥

09. vart skulle du vilja bo? Precis som jag sa är jag jättenöjd här men... Kanske någonstanns utomlands...?

10. vilken skolklass? 6an efter sommarn ^^ ♥

11. vad vill du bli när du blir äldre? Sångerska, älskar att sjunga över allt annat ♥ Älskar ju också mode såklart så kanske något mode uppslag i en tidning..? Vem vet, livet leker ♥

UTSEENDE

01. hur lång är du? 1. Glömt bort :S

02. hur mycket väger du? 35-36 (ja, jag är underviktig -.-)

03. hårfärg och frisyr? Etapper och mörkblont / ljusbrunt hår ♥

 

 

04.ögonfärg? Beror på ljus o.s.v. har läskiga ögon...

 

 

05. mest nöjd med? Vet inte... Mina ben kanske ^^ Och ögon är väl helt OK ...

 

06. minst nöjd med? ... Personligt....

 

 

 

 

 

 

 

07. skostorlek? 36/37

08. glasögon? Nä :)

09. har du några piercingar/tatueringar? Örhängen ♥

FAVORITER

01. filmer? The ring är grymt bra! Lite väldigt läskig också dock...

02. låtar? Mycket j.pop och k-pop.. Men typ Lady Gaga, MJ, Eric Saade.. Ni vet, sånt där ;) ♥

03. årstider? Svensk sommar ♥

04. mat/dryck? Mormors köttfärssås & biff med bea sås.

 

 

05. djur? GRISAR (microgrisar är en favorit :D ♥)

 

 

 

06. färg? Vitt och svart, man kan ha på sig allt till dem!

 

07. parfym? Gucci, Donna Karan New York (summer woman) och... de andra DKNY ♥

 

09. ämne i skolan? Vet inte...

10. sysselsättning? Sjunga, dansa, taekwondo... ♥

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Ingen, SUMMER BABY ♥

02. vad använder du just nu för skor? Barfota, Paul Frank flip flops och... barfota, HAH

03. favoritfärg på kläder? Alla ♥

04. favoritmaterial på kläder? Dun? Wtf, jag vet inte xD

05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Inget speciellt, det lider ingen nöd på mig ^^

06. favoritaffärer? Topshop, Zara, Bik Bok, NK......

07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 123456? Inte vet väl jag xD

08. favoritmärke? Gucci, Björn borg, Prada, Dsquarded.... Dem flesta :p

09. vad har du för tröjstorlek? 146/152 lr XXS (ibland)

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? Stort ^^

2. vilken färg på tapeterna? Vitt, lite rosa ♥

3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt, svart..

4. vad vill du ändra där inne? Vill fixa ganska mycket tror jag.. :D

5. vad har du där inne av följande:

a) tv? Ja ♥

b) video/dvd? Ja ♥

c) dator? Ja ♥

d) stereo? Nej, vill inte ha heller :p

e) telefon? Mobil ja

6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? En skog

7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover och surfar

8. favoritpryl i rummet? Min steghylla :)

A) Fyra jobb jag haft:

1. Elektriker

2. Rörmockare

3. Servitris

4. Livvakt

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen: Vet typ inte...

1. Marley & Me

2. ?

3. ?

4. ?...Greace tittade jag ialllafall på varje dag när jag var liten, haha.

C) Fyra ställen jag bott på:

1. Venne

2. orkar

3. inte

4. tänka

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:

1. TOP MODEL! hahaha

2. SSSolsidan!

3. Sjukhus program e kul eller Glee

4. Typ humorprogram som Grotesco

E) Fyra platser jag har semestrat på:

1. Grankanaria

2. Egyptien

3. Gotland

4. DUBAI!

F) Webbsidor jag besöker dagligen:

1. Facebook

2. Devote.se

3. Bloggar

4. You tube typ?

G) Fyra favorit-maträtter:

1. Mammas tahi wook

2. Potatis och KÖÖTT

3. Nk´s Specialwurst-Korv

4. En "mat paj" med melon o grönsaker

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:

1. På stranden

2. Hos Persson och grilla...saknar :P

3. I stan och glida runt med bilen mahaha, gjorde det igår med papi, as mysigt

4. Venne

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0