Kändiskillarnas modemissar♥

Trenderna kommer aldrig gå hem hos alla. Här är några killar som vet vilket tjemode de inte gillar.


>>det finns en trend jag ibland inte riktigt förstår och ibland tycker är riktigt söt-benvärmare. Ibland ser det så konstigt ut, typ"varför har du de där" och ibland är det rikigt sött<<

Taylor värkar ha svårt att bestämma sig om vad han tycker om benvärmare..


>> Uggs<<

Ugg-stövlar är inte snyggt tycker r-patz!

 Uggly tycker R-patz o Justin..
..
                                          

>>Uggs. Jag tycker de är fula och jag tycker att att stora solbrillor är ganska överskattade. Jag gillar stora solglasögon men inte enorma, runda<<Justin Bieber
Är det sånna här solglasögon Justin dissar?


>>Klänning med jeans. Om det är en klänning, bär den som en klänning - visa benen!<< Kellan Lutz


>>Byxor med hög midja<< Cory Monteith
Cory förstår sig inte på den höga midjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0